czwartek, 18 października 2012

Fioletowo-różowe kolczyki sutasz

Witajcie :)
Dzisiaj pragnę Wam przedstawić biżuterię sutasz w moim wykonaniu.
W tym miejscu powinnam opowiedzieć pokrótce jak zaczęła się moja przygoda z sutaszem. Otóż 16.08.2012 z mężusiem mieliśmy ślub kościelny. W związku z tym chciałam mieć niesamowitą biżuterię. I tak padło na sutasz.Niestety ceny powaliły mnie na kolana.A, że praktycznie wszystko wykonywałam sama (zaproszenia, winietki, pudełko na koperty, poduszkę na obrączki itp)  powiedziałam sobie, że sama wykonam taką biżuterię :) I oto efekt kilku godzinek pracy :)



Wracając do tematu dzisiejszego posta, pragnę przedstawić Wam fioletowo - różowe kolczyki z perełkami. Kolczyki mają 6,5 cm długości i szukają właściciela :) Koszt 7 zł
Chętne osoby proszę o kontakt w komentarzu pod postem bądź mailowy :)

2 komentarze:

  1. Piękny komplet, podziwiam talent w rękach, cieszy nas fakt zrobienia czegoś innego, samodzielnie i tak oryginalnego;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa. Faktycznie obrastałam w piórka gdy podczas wesela goście pytali gdzie zakupiłam takie kolczyki i gdy odpowiadałam, że sama zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń