środa, 29 maja 2013

Łóżeczka dla lalek Monster High

Czy w ostatnim poście pisałam, że nie miałam czasu na szycie ? Skłamałam :P ale oczywiście nie specjalnie.
W styczniu za namową mojej Julki wygospodarowałam odrobinę czasu aby uszyć upragnione łóżeczka dla lalek z serii Monster High. Swoją drogą czy wasze pociechy również oszalały na ich punkcie?
Julka dorobiła się 3 laleczek, na tym zakończy kolekcję gdyż już teraz widzę, że zapał do zabawy nimi minął.
Ale łóżka uszyte, więc grzech ich tu nie pokazać.
Najprostsze łóżko było dla wampirzycy, oczywiście trumna. A, że to dziewczynka dodałam róż i kilka błyskotek :)



W przypadku łóżka Kleopatry, jak również stwora roślinnego musiałyśmy obie puścić wodze fantazji :)




Potworowi roślinnemu nie mogło nic innego towarzyszyć podczas sesji jak tfuu 'niezwykle brzydka' (by nie zauroczyć) papryczka chili, której odmiany nie znam. Ale za to dodam, że została wyhodowana z małej pesteczki, jest to jakiś gatunek ozdobny ale jadalny. Zmienia kolory z zieleni, po fiolet i czerwień. 

Buziaczki !






3 komentarze:

  1. Witaj, chciałam ci wysłac info o kredensie na maila, ale nie mogę znaleźć u ciebie na stronie - napisz do mnie na ignasiakkamila@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się że nie znoszę tych lalek, ale łóżeczka cudne :-0 Pisz częściej, bo z pewnością u Ciebie zostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hah ja też ich nie ubóstwiam ale co poradzić ;)
    Dziękuję za miły komentarz oczywiście zapraszam :* w moje skromne progi

    OdpowiedzUsuń