wtorek, 23 października 2012

Czarno srebrne kolczyki sutasz. Pawie pióra

Witajcie :)
Dzisiejszy post powinnam zacząć słowami ŁAAŁ :) 21.10 na blogu był taki tłok jakiego jeszcze nigdy nie miałam. Bardzo mnie to cieszy, że bloga w tym dniu odwiedziło ok 100 osób.
Dlatego zaczęłam myśleć o zorganizowaniu Candy, ale o tym niebawem.
Dziś pragnę pokazać Wam kolczyki sutasz które wykonałam z okazji ślubu mojej szwagierki. Ponieważ był to ślub cywilny, a ja nie chciałam z tej okazji zaopatrywać się w kolejną sukienkę postanowiłam odświeżyć starą sukienkę  dodatkami. Dla Julki też postawiłam na nowy dodatek, który oczywiście już Wam prezentowałam.
Najpierw powstały kolczyki, następnie wymyślałam bransoletkę taką aby do nich pasowała. Efekt jest zadowalający. Jak dla mnie oczywiście ;)
Nie będę się dużo rozpisywać, ponieważ kończę szyć spodnie dla Julki. Już niebawem oczywiście się pochwalę.






Dziękuję wszystkim za miłe komentarze :*

4 komentarze:

  1. piekny komplet, a ja już czekam na fotki spodni oczywiście na modelce;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) A spodnie myślę, że zaprezentuję jutro. Będzie to forma małego tutoriala. :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń